Vereniging

Attila Utrecht is meer dan 125 jaar oud!

Sportvereniging Attila Utrecht is opgericht op 6 oktober 1889.
Attila bestond destijds naast gym ook uit schermen en heeft door de jaren heen vele andere sporten omvat zoals onder andere turnen, tennis en volleybal. Tegenwoordig zijn we een gymnastiekvereniging met veel liefde voor de ritmische gymnastiek. Attila biedt dan ook ritmische gymnastiek in Vleuten, Vleuterweide, Veldhuizen en Langerak.

In 2011 is Attila samen gegaan met G.V. Vleuten onder de naam Attila. Sindsdien bieden we ook gymnastieklessen voor peuters en kleuters aan. Dit doen wij in Vleuten.

Attila kan dus praten over jarenlange gymervaring en dat zie je terug in de lessen. De trainsters zetten zich voor 100% in om de lessen leuk en leerzaam te maken, ongeacht de leeftijd en het niveau van de leden.

Uitgangspunt voor onze lessen zijn onze groepen, zowel bij de recreatie als bij de selectie. Bij Attila doen recreatiegroepen soms mee aan wedstrijden. Daarnaast hebben we selectiegroepen die uitkomen op eigen niveau, RG3, 2e divisie en 1e divisie. De leden nemen niet alleen deel als een groep, sommige leden nemen individueel en/of ook als duo deel aan wedstrijden.

De vereniging  is niet groot, maar wel hecht! Plezier en mooie sportieve prestaties van onze leden staat bij Attila voorop! Uiteraard laten we graag zien wat we kunnen. Selectieleden tonen dit naast de wedstrijden in onze  Wintershow waar ook onze recreatiegroepen schitteren. Éénmaal per jaar, tijdens onze Zomershow, komen alle leden bijeen om aan elkaar te laten zien wat we in huis hebben. Jaarlijks bekijken onze trainsters waar onze leden het beste tot hun recht komen en zo de best mogelijke plek kunnen bieden aan ieders behoefte en talent.

Attila Utrecht draait al vele jaren stabiel en onze leden behalen mooie resultaten en successen op regionale en landelijke wedstrijden.

Naast het sporten organiseert Attila ook verschillende andere activiteiten, zoals vakantietrainingen, pietengym voor de peuters, kleuters en jonge recreanten in december, het clubkampioenschap en een sport- en speldag.